Fredag

Idag är det den 3e. Olivia blir alltså 16 månader idag. Dags för ett syskon snart kanske ni tänker?
Men nä. Av flera anledningar. Har säkert skrivit det förut men den här gången vill jag ha ett jobb innan nästa unge men helt ärligt vet jag inte om jag är sugen på ett barn till. Mest för att förlossningen satte sina spår. Men också för att jag tycker det räcker som det är. Men klart att ett syskon hade varit mysigt och bra för henne. You never know.
 
Fredag. Sol tack!
Ska ut och jobba inatt och imorgon blir det nog en städdag här ute på vägarna vid kullberget.
 
1 vecka gammal

Kommentarer
Postat av: Carro

Det där är väl helt upp till er?
Ingen annan som kan tala om vad som känns bra för er

Tycker inte du behöver förklara dig :)

2013-05-03 @ 09:29:07
Postat av: S

Bara för att de flesta skaffar barn tätt så behöver inte alla göra så! Tycker det är skönt med lite ålder emellan barnen. Mina har 3,5 år mellan sig. Med sista blir det 2,5 år! Nästan lite tidigt kan jag tycka själv. Men så fick det bli! Ni bestämmer ju själva hur ni vill ha det! :)

2013-05-03 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0