Min tur

Det har varit en jobbig vecka med magsjuka och feber. Först åkte Olivia på det och är fortsatt inte helt i form, gnällig och trött. Igår var det min tur, eller rättare sagt inatt. Hade känt mig konstig hela dagen igår, illamående,svag och trött. Och inatt kom feberfrossan och ett hemskt illamående. Men hade "bara" 37.7 som högst(ligger annars låg 36) sen har det sjunkit och har legat kring 37,3 idag så jag känner mig så trött och blir svag så fort jag gör nåt litet. Var ju bara tvungen att dammsuga efter Bella men det skulle jag inte gjort, andfådd som bara den.Och en hel del toabesök of course men nu är det ett tag sen och jag fick behålla chokladbiten jag åt. Konstigt nog så är det godis jag är sugen på. Mathias säger att det är nog inte magsjuka jag har utan maten vi åt igår(kycklingtallrik). Men vore konstigt om det inte var det då Sandra och hela högen har/haft det.
 
Ingen grillfest här inte...=// Vi var så taggade, att träffa folk,äta gott, bli barnfria. Har som sagt varit en tuff vecka så det hade suttit så himla bra den här kvällen. Istället försöker vi underhålla en väldigt gnällig tjej och hoppas på att den här dagen ska gå fort. Hoppas på att man orkar se en film ikväll istället. Suck!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0