Suck

Oj vilken dag. Eller förmiddag ska jag väl säga. Åkte in till Karlskoga direkt efter dagislämning, hade tänkt köra men hade så ont i kroppen så jag kände mig inte Ok att köra. När vi kom dit så gick vi in på Intersport,köpte skor till Mathias sen in på köpcenter och Lindex, fyndade lite både till Olivia och födelsepresent till Elliot. Vidare till Max för lunch men den fick vi kasta i oss för vi hade ca 15 min på oss(såg vi) till besiktningen. Vi hann precis. Men därifrån kom vi inte på en gång iallafall. Bromsarna funkade inte(nu är inte jag ett dugg kunnig på bilar men nåt med bromsarna gick sönder när de testbromsade så vi fick inte åka en meter med den. Som tur var Sandra och Erik där inne(sandra hade haft körlektion) så jag åkte med dem hem, var stressad som skulle hämta på dagis kl 2. Mathias var kvar och försökte få in bilen på en verkstad som till slut gick.
 
Skulle handlat bregott men det hann jag inte o glömdes sen bort. Nu orkar jag inte ta mig/oss inåt för det o karln jobbar eftermiddag.
Jag gör mig en omelett till kvällsmat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0