Men hej

Hade totalt tappat lusten till att skriva!
Det har ju rullat på med jobb,dagis och sånt.
Väntar just för tillfället på att dra mig till jobbet för ett nattpass.
Min skruttunge hoppar i soffan och sjunger :) övertrött.
 
Gud så skönt det var på resan, märkte enorm skillnad på hur JAG mådde. Inge ont eller något av allt annat jag känner när jag är hemma men redan på planet hem började det vända och nu sitter jag här och har brännande smärta i armar och vader. O mage som krånglar igen =/ så himla tröttsamt. Blä
Har lust att hugga av mig armarna. Samtidigt får jag stickningar och domningar i samma kroppsdel. Skriver jag för länge nu så domnar dem bort, sitter jag med benen i kors får jag sån värk, för några dagar sen hade jag så ont i benen, insidan. Ett lätt tryck och jag skrek. Det försvann.
Cyklar jag några meter så blir musklerna så uttröttade så jag får nästan stanna medan andra dagar cyklar jag på som bara den.  Dammar jag av med trasan så får jag sån värk i handleder, ibland. När jag får den värken så ryser det i hela mig.  Det jag älskade förut, när Mathias höll på med mitt hår kan han inte göra längre, det ömmar efter en stund, inte skönt alls. Får stundvis dimma över ögonen som gör det svårt att se, fokusera blicken.
Muskelryckningar och diverse jobbiga grejer.
 
Iallafall så var värmen så himla skön och kylan gör mig spänd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0