Friday

Tar en extra dag hemma, ingen feber men fortsatt hosta och snuvig.
Olivia får vara på dagis idag.  Inte för att jag inte klarar av att ha henne hemma, hon är så självständig så men tycker det är bra att hon är där när möjligheten finns, och jag kan passa på att vila.
 
Verkar annars bli en solig dag igen. Det gillas!
Igår beställde jag min outfit till festen och lite dekorationer=)
Men nu snart är det dags att kolla igenom resväskor, är dem hela typ? kolla igenom kläder.
Olivia har nu tack vare Jennifer och Sandra=)
Men jag då? Vill ha lång klänningar till middagar ute! vid poolen behövs ju bara bikini! Har sjukt dåligt med enbart shorts och linnen.
 
Nä kaffe och klä skruttis innan pappan kommer och hämtar henne.
Trevlig Fredag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0