Lördags morgon

Vad skönt med sovmorgon. Gick och la mig direkt efter idol igår och sovit gott hela natten men tror jag har gnisslat tänder som attan för jag har en hemsk värk i tänder,käke och huvud.
 
Gick upp först av alla men tror jag hör skruttan där uppe.
Igår hade hon sovit 3 timmar i vagnen på dagis! 3 timmar! haha.
Det var längesen hon sov så.
 
Idag ska vi bara njuta här hemma innan jag ska till jobbet för ett kvällspass.
Hämta en gungställning och försöka måla kökssoffan om vädret tillåter men det verkar ej som det, får kanske flytta ner den till källaren.
 
Frukost med dem bästa <3
Älskar lediga helger men älskar också lediga mornar när vi får mysa tillsammans
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0