Sjuklingar

hela högen här hemma. Jag som alltid brukar klara mig.
Det känns som det bara blir värre för mig men hoppas det är snabbt övergående så jag kan jobba hela helgen. Har inte råd att förlora pengar ju med resan!
 
Annars kämpar jag på med tröttheten och kraftlösheten som hänger över mig varenda dag.
Ni känner igen det här att ta sig i kragen inför saker. Bara det är jobbigt och tar mycket energi av mig. Vissa dagar klarar jag av power walks och andra dagar ligger jag raklång i soffan. Vissa dagar har jag sån energi att jag stor städar huset och andra dagar får jag dåligt samvete för att jag inte gör ett skit här hemma för att jag inte klarar det.
Vissa dagar gör mig verkligen påmind om hur jag mår. Jag kan ha ett 20 tal olika symtom och andra dagar kanske jag har 1 vilket bara det är jobbigt för kan man inte bara MÅ BRA?!
 
Prosit för 30e gången idag ;)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på er! Oliver hade ny öroninflammation igen =/

2013-10-02 @ 08:37:14
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0