Skitstress

Är man en stressad och rastlös själ som jag är så kan det lätt drabba hela kroppen, det ena efter det andra lägger av. Hos mig är det en inre oro och stress som jag aldrig kan slå av.
Har sagt det förut, att allt ska gå i hundra hela tiden, nu när jag jobbar 90% så har jag faktiskt taggat ner MEN tänkandet är där, "hur ska jag hinna, hur ser det ut hemma" kan gå runt i huvudet miljoner gånger. Det är så frustrerande.
Som mina kära vän säger så stämmer GAD in på mig. Varenda rad man läser känner man igen sig.
Ok jag får kanske inga panikattaker som gör att jag inte kan andas men jag har en långvarig stress bakom mig och får man inte vilan man behöver emellanåt så gör det EN dålig till slut. Negativ stress är =(
Jag vet bara inte hur jag ska sluta. Tyckte kanske inte att kurator var nåt för mig men kanske borde ge det en chans till.
Sista tiden är det min mage som krånglat, testat olika medel för att slippa ha den så men den är ju helt omöjlig.
Den har visserligen krånglat i många år men det har blivit värre. Funkar inte magen så funkar man inte överhuvudtaget, det vet ni ju!
 
Vill njuta och äta gott på semestern, det är en önskan just nu!
Sköterskan tycker jag ska skippa kolhydrater helt, det är rena skiten för kroppen, vi är inte gjorda för att äta sånt.
Visst kan jag klara mig utan det men behöver inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0