Torsdag

Jag tror jag både pressar och gnisslar tänder. Gnisslar tänder om nätter ju med att jag ofta vaknar med huvudvärk, pressar tänder gör jag hela dagarna. 29 nov har jag tid hos tandläkaren, förmodligen blir det att köpa bettskena.
 
Sjukskrivning idag. Funderar på om jag ska ta en dag till hemma imorgon, har en hemsk torrhosta, snuva och hes röst och utmattad. Febern har gått ner men tycker den går upp och ner hela tiden.
 
Idag har det gått 1 vecka sen jag var på röntgen och läkaren borde ringa idag så jag väntar nervöst. Hör i mitt huvud hela tiden; hej det här är bengt .... vi har fått dina provsvar, har du möjlighet att komma in till mig?
=(
 
Känner ingen kaffe smak idag heller men tar en kopp iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Fanny v

Håller tummarna att du får de svar du vill höra! Men har han inte ringt än så borde det ju inte vara så allvarligt, då brukar de ringa tidigare !! Men tänker på dig och hoppas på det bästa! Kram

2013-10-03 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0