Linde

Tog ledigt halva dagen från jobbet. Skulle egentligen jobbat 12 timmar idag men redan kl 1 for jag hemåt, bytte om och åkte iväg till Lindesberg på den "efterlängtade" röntgen!
Den var inte alls kul. Otäck om jag får säga. Trångt,ljust och massa oljud! Dessutom hade jag glömt att raka benen(dem är jääääätte håriga) och det var 2 ungkarlar som skötte apparaterna och mig :p
 
Det tog 45 minuter och det var sååå tråkigt att ligga där. Nästan räknade minuterna.
Fick lite smått panik där inne ibland.
1 vecka ca så borde svaren kommit. Kommer nog bli en tuff vecka på det sättet!
 
Ligger nu med sprängande huvudvärk och käkont=/
 
Sista skiftet imorgon och sen ledig helg:)
 

Kommentarer
Postat av: Maria F

Håller tummarna för dig!! KRAM!

2013-09-26 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0