RESA

vi far till gran canaria den 2a November med svärisarna:)
Då det inte blev nån resa sist pga olycka så kände vi verkligen att vi ville ta det nu=) 5700 gav vi för allt! Flyger med SAS ner och Norweigen hem.
Ska bo i ett Penthouse allihopa:)
Så nu håller jag på att leta rea klänningar/kläder!
Även Olivia behöver några enstaka plagg!
 
 
Lördag idag och jag jobbar hela helgen. Mathias,Sandra och barnen ska iväg till Karlstad på barnkalas åhh vad jag hade velat följt med!
Mamma kommer idag med, men får träffa henne imorgon eftermiddag när jag går av jobbet!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Härligt med semester, vart i Gran Canaria ska ni? Vi åker dit den 22:a november :)

2013-09-21 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0