Tisdag

Idag stod det parkering på körningslektionen. Nosparkering,backparkering och fickparkering. Ett svettigt pass med andra ord ha ha! Blockerade nog ett antal bilar!Men det tar sig. Klarade vändningar självständigt och backparkeringen var helt Ok, nog för att det kanske inte blir helt rakt så står jag ändå i rutan :p
Det har inte lagts ut nå prov i början på Dec ÄNNU men vi hoppas att det kommer in snart så det bli bokat..
Dock är jag väldigt dålig på teorin, borde plugga mer! istället ligger jag med en smoothie och lyssnar på musik.
 
Beställde en didriksson overall idag till skruttis. Kostade 995 totalt. Strl 90 fick det bli.
Såg barnen hade overall på sig imorse så det är väl dags att köpa en.
Kollar runt på lite semesterkläder till oss.
Så dumt att köpa för 1 vecka. Ingen som har som man kan köpa för billig peng?
Shorta,linnen,klänningar. Behövs inte mycket.
Borde kolla igenom väskor, har för mig min resväska var sönder. Not good.
 
Sista lediga dag, dags för 2 förmiddagspass sen ledig helg och på Lördag ska vi brudar till Loka för spa dag och 3 rätters då mikkis fyllt år:):) otroligt skönt. Mathias och Olivia åker nog till Kopparbergsmarken:)
 
mmm känns helt ok med dessa drinkar och smoothies. Lägger bara till lite lite mat emellanåt.
Min mage är så jäkla känslig. Äter jag dåligt i måånader så visar det sig oftast till slut=/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0