vad händer

med mig? Min sjukdomshistoria sträcker sig bakåt till Januari månad när jag för första gången sökte läkare med min onda svaga vänster arm pga ett fall på isen(tror jag). Fick utskrivet tabletter mot smärtan. Jag var bra nån månad innan jag fick problem med min mage(jag trodde det var livmodern), ringde kga och ringde ner hit för undersökning, läkaren trodde IBS, det försvann och har kommit i omgångar. uppsvälld, ond, nervös mage. Även det gick över. I April månad samtidigt som inskolningen på dagis började jag få kraftig yrsel och huvudvärk(ont i nacke), sökte läkaren denna gång med för 3e gången. Läkaren trodde det berodde på att jag gnisslar tänder och bad mig uppsöka tandläkare vilket jag inte gjorde. Hade en hemsk yrsel i 1,5 månad kanske, och den kommer även idag fast i lindrig form och även spänningshuvudvärk och ont i nacke förekommer var och varannan dag.
Efter det i början av sommaren har det matats på 10 tal olika fysiska symtom som stickningar, domningar, svaghet, värk, stelhet, illamående, torra ögon, koncentrationsproblem och närminnet är helt fucked up, känns som en kraftig dimma över mig varenda dag, jag känner inte igen mig själv, min kropp är inte densamma och för några dagar sen fick jag en UVI bara sådär. Jag är extremt irreterad och nere pga allt det här som pågått detta år. Jag får ingen klarhet vad det är. Jag är extremt muskeltrött och får lätt mjölksyra och nervryckningar i samband/efter en liten aktivitet. Spända muskler som ömmar/brinner emellanåt. Jag är trött och noll energi!
Läkarna( dem 3 jag sökt) under detta år hittar ingen avvikelse alls, neurologiska tester,blodprover är bra och dem säger åt mig DU ÄR FRISK.
Varför är läkarna så här IDAG?
Jag har tjatat mig till en magnetröntgen för att se eller utesluta MS eller någon annan sjukdom.
Dagarna dit är hemska! och förmodligen kommer jag må ännu sämre i väntan på provsvaren!
 
=(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herrrrrrrtegud!

2013-09-06 @ 09:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0