Tisdag

o jobb hela veckan. Bra start på April.
På Lördag är det tjej och bastu kväll hos bästa Jensen=) Ser så fram emot det. Det var riktigt längesen. Även Hanna och jag ses ju bara när vi tränar så det hinns inte bli så mycket prat.
 
Jag och skruttan ska ta en cykel tur till tandläkaren (eller är jag lat och tar bilen) måste ändå tanka :p
Det var svärmor som hade Olivia i helgen som påpekade att hon slagit bort en bit av sin framtand. Ser helt konstigt ut. Som en vampyr på ena tanden. och hon påpekar titt som tätt att det gör ont när hon äter så detta får dem ta en titt på.  Fast hon lät ju knappast gapa!
 
Annars verkar det bli en fin dag igen. Blir lunch ute om vädret håller i sig tills dess. Panerad rödspätta,potatis och en kall sås gjord på turkisk youghurt och gräslök, samt morötter.
Sen ska jag iväg och jobba kväll.
 
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0