Tisdagen gick

Hämtade min gamla lilla tv idag hos mamma som jag fick för fleera år sen, tänkte vi kunde haft den i vårat minisovrum=) För det händer att vi vill se olika program så då kan det ju vara bra.

Måste be om ursäkt för mitt skrivande igår, skrev ju som inlägg; tisdagen den gick eller nåt sånt och igår var det ju Måndag. Som ni märker är jag dagsvilsen, är nog sen julledigheten skulle jag tro.

Har nyss ätit, pasta,kassler och ostsås, även det blir till lunch imorgon. Gott

Ser på, du blir vad du äter men ska strax hoppa i duschen så fort gubben är klar med sin tid inne i badrummet =P  Gitarren är självklart med mohhaaaa

Dåligt med bilder, JAG VET... Har glömt att ta nya och det är tråkigt med gamla så ni får ha tålamod!

Bye

Kommentarer
Postat av: carro

vi åker till thailand på lördag, 2 veckor med sol. de blir hääärligt!!=)

2010-01-14 @ 21:12:56
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0