Söndagssyssla


Träffade denna bekväma hund idag när jag var och agerade spa hjälp åt far och bror genom att fila deras fötter, det låter kanske skumt men jag tycker det är kul, speciellt att se resultatet. Pappas fötter var ett projekt kan jag lova då han jobbar och lägger tak ett antal timmar i veckan, hans stackarns fötter behövde verkligen detta och dem blev väldigt mjuka och sköna.

Perfekt Söndagssyssla :)




Jag avslutar med att tala om hur mycket jag älskar denna kille.
Varför ska det ibland vara svårt att förklara känslan men man vet själv att den finns där.

Fan vad jag vill flytta, flytta till hus. Det känns extra nu när man fått jobb, visserligen bara vikarie/sommarjobb men ändå. Håller tummarna att vårat hus dyker upp en dag.

Kram



Kommentarer
Postat av: jessica

Det ska bli roligt att träffas alla igen=) love

2010-05-23 @ 17:07:30
URL: http://jessyj.blogg.se/
Postat av: jennifer!

ahhhh fötter =bläää=P men du får gärna ta hand om mina nånda om du vill=p

2010-05-23 @ 19:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0