Im back home

Hemma igen. Lite trist men ändå skönt. Vi håller på att laga fläskfile,potatisgratäng och rödvinssås:) Enormt hungrig.
I fredags när jag kom till Mickan så åkte vi ut och mötte Jennifer,drog sedan till systemet och butiken,köpte tacogrejer som vi åt på kvällen sedan var det idol och ganska tidigt i säng. Lördagen åt vi brunch på 4;e våningen.. in på Marieberg och lite shopping.. Hem och duschade och korkade upp. Gick på förfest sen ut i regnet till Ritz, betalade in oss 100 kr för att endast gå på toaletten för att sedan komma på att vi var nog lite fyllehungriga, gick då och åt pizza sedan hem och slocknade på en gång. Seg idag men mår ändå helt Ok. Tar nu och lägger upp bilder lite snabbt för att sedan gosa ner mig i soffan med min snygging!:)



Pusskalas

Hm, vad tittar jag på tro

Mickan und me

J festar loss:)

Sliten idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0