Jag fortsätter

med promenaderna på mornarna eller förmiddagarna rättare sagt. 3e dagen nu som jag varit ute och gått innan frukost och det känns toppen. Har ju tänkt börja på friskis men eftersom jag jobbar så många kvällar så finns det inte tid till det så då kör jag träning innan istället. Men verkar bli lugnare på jobbfronten framöver så då ska jag iallafall betala in mig och köra igång!
Väntar på kläder jag beställt ifrån Hm IGEN. Lite till mig och lite till Elly..


En sån här blev det, skönt att ha hemma och även ute på promenader.


Nya mjukisar..


Body till skruttan


Och en klänning till henne..


Har äntligen en ny strömkabel till min dator.. Har haft Mathias lilla ett tag nu och det är verkligen inget för mig!
Älskade dator

Idag börjar jag jobbet 14.30, innan dess ska jag slänga ihop en pannkakssmet.

Idag fyller Sandra 26 år. Hipp hipp hurra hurra hurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0