Lördag

Undrar vad som sker idag. Vädret är ju toppen så Filipstadsmarken har tur:) Ska dock inte in. Var på Noramarken och ska på Kopparberg. Kanske man skulle dra nånstans och shoppa lite mer? Fast inte kläder utan saker,blommor mm. Får se.

Igår tog jag och Mathias en härlig lång cykeltur i det vackra höstvädret. Vi bestämde oss för att cykla till huset som vi ska få visning på och se hur lång tid det tar då jag måste cykla till och från hemmet hela tiden om det blir så. Det tog 10 min därifrån ner till torget vilket är exakt lika lång tid som det tar från mig nu till jobbet men dit tog det lite längre men bara några minuter. Dock är det en tråkig väg och en väldigt jobbig uppförsbacke ifrån huset med cykeln. Som sagt. Skulle man flytta så skulle man nog garanterat tappa kilon:) Men det gäller att planera handling och ärenden då, inte bara att cykla ner till butiken om jag blir sugen på en chokladkaka tex. Och vintern ska vi inte ens tala om. Snöstorm,slask mm och jag måste cykla eller gå!!! aaa jag tänker så det knakar. Nu är ju inget bestämt men ni anar inte vad vi längtar efter ett hus och detta är en jävligt bra kombination.



Igår smaskade vi på chips,nötter och han frossade i ost och kex med vindruvor till en bra men skum thriller. Det blev sent i säng men vad gör det. Ikväll måste jag försöka lägga mig i tid då jag ska upp och jobba tidigt och köra heeeeeeel dag!!!! Slutar halv 10 på Söndag sen börjar jag 7 Måndag morgon.

Trevlig Lördag

Kommentarer
Postat av: jennifer

du kanske skulle ta tag i det där körkortet igen?=)

2010-09-04 @ 21:20:15
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0