Wow!!

Hur lång tid ska det ta innan man ens går ner ett gram!!! Har powewalkat nu hela veckan (o jag vet, det är inte långt tid alls) men man tycker ju det borde synas NÅNTING på vågen!?? Aja, så länge det känns bra i kroppen så ska man väl vara nöjd i guess.

En glad nyhet fick vi igår, verkar som allt gått vägen med huset vi lagt bud på. Jippi. Perfekt för oss. Perfekt läge. Jag kan ta min racercykel och cykla ner till jobb/affär på 10-15 min men ändå bor vi avsides och kan vistas utomhus nakna om vi så vill.  Vi har så många planer må ni tro. Detta är kul. Vi har väntat på det här så länge. Att trängas i denna underbara stora etta har gått men det har inte varit nå vidare.
Nu väntas en härlig framtid.. och jag hoppas nu också att jag kommer in på undersköterskeutbildningen i Januari annars vette sjutton vad jag gör!!

Nu ska jag äta lite frukost och drömma mig bort ett tag innan det är dags för tvättning och jobb.

Bye

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Kul o höra att allt gick bra! Grattis!

2010-09-23 @ 18:35:52
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad roligt! :)

2010-09-24 @ 08:03:17
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0