Paket

Idag fick jag hem mitt paket ifrån HM, där i låg den en del tröjor och linnen. Basgrejer med andra ord!

   

En grå lite overzise tröja, en enkel svart tröja, 2 linnen samt en tjockare svart tröja.
ALltid bra med enkla grejer =) Speciellt nu när man knappt passar i nåt längre.
Har verkligen(hade) inga kläder att ta på mig och i allt såg jag så tjock ut att jag blev äcklad!!
Nåja, har pluggat klart för dagen. Har suttit och kämpat med dessa frågor. Förra terminen kändes allt så lätt men nu har man väl inte samma ork heller. Bara att bita ihop och KÄMPA för att bli färdig undersköterska till våren/sommaren ska jag fan bli! Tänker inte avbryta bara för att jag är trött eller för att bebis ska komma till världen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh jag känner så väl igen det där med att känna sig fet o inte ha kläder som passar! Just nu går jag omkring som en white trash mamma ha ha! Men du ska veta att jag tycker du är jätte vacker! O kämpa på med plugget! Det är så värt det sen!!! Puss

2011-08-31 @ 18:27:28
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0