Fredag

Fredag fredag åh härliga fredag.. dock känner jag mig smått risig idag- huvudvärk och jordens mensvärk så jag blir nog inte med till Loka, utan spenderar nog dagen, kvällen och natten hos systeryster!
Imorgon sitter iallafall jag bänkad framför eurovision! MÅSTE JU SE

Annars är det bra. Var på föreläsning hela dagen igår i Örebro. Först på bloddialysen. Behandlingen ska ju ersätta njurarnas uppgift att rena blodet på restprodukter och avlägsna vattnet.
Intressant men herregud vilken procedur. Kunde väl inte tro att det skulle vara såååå allvarligt med njurproblem!

Frukost and some coffffeee

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja du hade en del i det lyckoruset min vän:)

ha en mysig helg nuuu=)

2011-05-13 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0