Ute dag

Ahh jisses vilket underbart väder vi har nu! Har suttit ute i solstolen och gottat mig.
Bella fullkomligt ÄLSKAR att var ute...



Vet inte vad jag gör!? Märk mina snygga långkallingar som jag säkert haft sen jag var 12 eller nåt =P

Igår fick jag hem beställningen från Gina och idag från Hm.


2 enkla linnen,ett grått och ett vitt samt en ny SKÖN bh.
Mina bröstvårtor(ursäkta) gör så ont ibland och då är det skönt med en bh som inte sitter åt så!


Idag lagar vi till egen potatisgratäng,schnitzel och god sås.
Sen ikväll ska jag frossa i mörk choklad till idol! Så de så.

Vad gör ni i helgen?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va roligt att du tycker det!!! ;) en mini Jennifer!vi kommer till Hällefors näst nästa helg! Alltså den 14e 15 e och stannar ett par dar så då kommer vi hem till er en sväng tänkte vi:) då är bianca en månad:)ha en mysig helg<3

2011-10-01 @ 01:57:54
URL: http://misshuniverse.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Hurra för långkallingar!!!

2011-10-01 @ 09:34:43
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0