Sista april

Älskade lilla gumman här har fått sig en ordentlig förkylning igen och även hosta. Det var inte längesen hon var förkyld. Det gör ont att se och höra! Men hon är glad och skrattar för det.

Trodde det skulle vara sol idag, det visade yr igår kväll men är det nånting jag har lärt mig av dessa vädersidor, det är att inte lita på dem. Jag tar det som det kommer istället. Men åhh vad jag vill ha sol. Man mår ju så mycket bättre.

Vi ska grilla även idag fast det blir panerad torskfile på grillen med färskpotatis=)
Vet inte vad som sker ikväll... det återstår att se.

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Här blir det en egen brasa på gården och pizza med Jimi, Maria & Mollie.

Tyckte brasan i Hfs var så sent, tyvärr!

Kidzen sussa ju då...



Ha en trevlig Valborg!

2012-04-30 @ 13:20:31
URL: http://www.frubark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0