Fin dag

Vädret har varit sådär men väldigt skönt när solen väl var framme. Jag, Sandra o lillebrorsan var ut med båten idag och fiskade. Jag är kass på det, linan fastnade ett antal gånger, jag skrämde bort fiskarna och jag kom inte alls dit jag skulle men jag fick en abborre :) Tänka sig... Äckligt är det med fisk men väldigt rogivande att bara sitta där ute i tystnaden. Trött är jag nu, har hand om Ludde lite nu men han blir hämtad senare ikväll.. Jag o Jennifer har snackat om kräftskiva nu i Augusti så jag hoppas innerligt den blir av. Bara vi finner ett hus eller stor tomt att vara på.... En del att tänka på! Jag äter visserligen inte kräftor men finns väl annat gott man kan duka upp.:) Ciaoooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0