Örebro

Kom precis hem med en hel del grejer ifrån Örebro.
Ikea; Lampa till hallen, en svart hylla, kruka, ljus och ljusfat som ska vara på den,matlådor mm.
Sen köpte jag min efterlängtade matta till köket inne på rusta :) Och ett par nya hantlar på 1 kg mer än vad jag har nu. Har mammas gamla blå 80 talshantlar nu hahaha.
Åt buffe på pizzaplanet mumsmums. Sen har vi kört lite grejer till kvinnersta då lillasyster börjar skolan imorgon!
Nu håller Mathias på att ta upp lampan, själv ska jag ta mig ett HETT bad då jag har varit iskall hela dagen. Valde fel kläder idag tydligen. Tog en långklänning och en kofta BUT that was wrong.

Imorgon är det upprop borta vid skolan. Hade nog varit mer förväntansfull om det varit nån annan utbildning, nu är de ju för att plugga upp ämnen och det känns ju sisådär faktiskt. Men jag kan säga såhär. Ska bli skönt att få nånting o göra om dagarna. Men är dt inte typiskt, imorgon och på Torsdag ska det bli SOL............. O jag sitter inne i dystra lokaler...

Imorgon lär vi handla till helgen och på Fredag lär vi städa.

Allt bra med er hoppas jag!?? Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0