Söndag

God middag till er
Haft en bra helg?
Min har gått foooort. Fy. Dags för skolan snart igen. =/ Fast nu blir schemat att se lite annorlundare ut. 3 eftermiddagar i veckan får vi välja ett tema, så på Måndagar har jag valt röst, sång och avslappning. Fredag eftermiddagar har jag valt bakning o matlagning. Perfekt avslut på en Fredag : ) Sen ska det vara på Torsdagar med men tema är inte valt än. Jag föreslog Teater för det skule jag vilja testa. Får se.
Kvällen igår, även den gick fort. Svepte i mig en vinare samt 2 öl sen begav vi oss ner till ishallen. Skapligt med folk men ölen var inte den bästa. Gick väl några rundor där inne sen bestämde vi oss för att gå hem ja och gubben, Småttt tråkigt men visst är det kul när det väl händer nåt.
Mår iallafall HELT OK idag. Inge huvudvärk, lite smått seg men. Ätit en smörgås med stekt ägg på, yoghurt samt kaffe. Idag blir det TACOS ;) Fan vad vi gottar oss.... hi hi.

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0