Hemma en kort sväng

Heeeeeeeeeeeeej på er
Faaan vad skönt att ha internet igen och FAN vad skönt att vara hemma, dock ska jag ju iväg på Söndag igen för ska iväg till Kumla tidigt på Måndag morgon och köra halkan.
Om jag ska skriva kortfattat hur veckan varit på kursen så säger jag JOBBIGT.
Har gått väldigt bra med teorin. Har suttit från tidig morgon till sen kväll och pluggat, gjorde första testet i pärmen idag som läraren rättade. Hade endast 2 fel så det var tummen upp men däremot körningen går det sämre med. Tycker jag körde ganska bra innan och hade kontroll men det var som och börja om från ruta ett. Har kört olika moment vid varje körlektion men det har varit jobbigt. Degerfors är inte stort men är man van med lilla Hällefors så Ja då blir det smått otäckt när man heller inte vet hur vägar och sånt ser ut där. Och så har man en surgubbe till lärare och det gör saken ännu mer jobbig.=/
Veckan har gått fort men det återstår 1 vecka till och hur det än går med allt(för jag känner själv att jag behöver träna mer) så kommer jag därifrån med mer kunskaper än vad jag hade innan.
Nu är jag hemma och har helg, dricker kaffe för det har jag inte gjort på hela veckan. Har levt på frukt och färdig mat för man fick inte laga mat på pensionatet så jag är oerhört sugen på hemma lagad mat:)

Slänger in lite kort ifrån "lilla" Degerfors och där jag håller hus...

                
Dubbelrum till bara mig.                 Trafikskolan
:)


Nu ska jag ta mig en lååång dusch och skrubba hela kroppen, tycker det är äckligt att dela dusch/toalett med så många. Ikväll ser jag fram emot att få krypa ner i soffan och se idol.

Vi hörs senare. Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0