Heelg=)

Heeej=)
Idag mår jag mycket bättre, dock lite smått förkyld men hostar avtar och andningen verkar finfint nu=) Och vädret är ju toooppppen idag. När den kommer så sällan som den gör numera så uppskattar man det verkligen på ett helt annat sätt.

Idag händer det mycket. Kl 1 blir det fira min bror som fyllde 16 i Torsdags.. Sedan försöka åka till mamma och titta på gardiner sen hem och hålla på med listerna för nu jäklar går jag på den där hela tiden.

Igår kväll satt jag hemma hos Sandra och Ludde och mös med först pizza(kycklingrulle) sen köpte jag naturgodis mina goooa chokladnötter samt pringleschips. Aaa ni skulle sett vilken mage jag hade mot kvällens slut...
Vi kollade på idol såklart och fy fan vad besviken jag blev när Reza åkte ut då hon och Calle är mina favoriter och hon är ju en stjärna vad faaaan. =/

Nu ska jag dra neråt och ordna med några klappar till. :)

See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0