Onsdag


VILL HA SOMMAR NU!!!!!!!!!!!!!

Sitter här i mörkret och väntar på att bonde ska börja.
Funderar på... Om jag kanske skulle tända lite ljus. Jag älskar verkligen ljus speciellt den här årstiden.
Måste åka till Ikea nån dag och köpa hem massa.
Mathias och jag ska äta upp resterande muffins till programmet och bara mysa. Han är på träning nästan varje dag så jag får passa på att få ha han lite hemma på kvällstid. Vid halv 10 drar han till jobbet.
Har inte gjort så mycket idag. Slutade 12, åkte då hem till mamma och fikade sedan hem, fixade iordning fläskpannkaka och så tränade jag!
Pluggat Engelska och teorin som vanlig ordning.
Sen tog vi här en lång promenad och hämtade bilen som det har bytts olja och filter på. Sen körde jag en sväng i mörkret och höll på att missa en människa i mörkret som hade reflexjacka på sig.
Faan vad bra det går. På med glasögonen nästa gång och var koncentrerad!!!!!!

Ciaooo






Kommentarer
Postat av: jennifer

haha jag vet inte men han kallade sej så redan då,så jag sa alltid slisk till honom haha=Phan är lite speciell=P

2009-11-12 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0