Dagen över

Haft en bra Måndag?
Det har jag. För en gångsskull så gillade jag denna Måndag, tur till grythyttans marken.
Tur upp till Björksjön,jag passade på att köra men fy vad jag INTE tycker om att köra fort. 70 är lagom. Får nästan panik annars.=/ Inte kul.... Så stressad ute i trafiken så usch!!!!

Sen har vi städat ur mercan som skulle blivit såld idag men tydligen ville han att Mathias skulle fixa några fel på den men han skrev i annonsen att han har inte tid. Verkar som att det är någon annan från Umeå som ska köpa den nu.
Har ätit stuvade makaroner vilket var längesen :) Cyklat 35 min men blev knappt svettig idag... Vette fan vad de kan bero på.
Ska ta och plugga lite teori strax sen blir det tv... Tänkte slänga in lite bilder från "förr"... Kanske ni sett dem men tycker det är kul =) hihiih.. Tar ju så fååå kort numera.

Nee Jennifer,Jensen,mickan o ni.. Är det inte dags för en tjejträff snart?? Nu menar jag med lite alkohol i bilden och hemmalagad mat!??????


       

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0