Dåligt humör idag

Ja, här sitter man och slappar.  Även denna dag går mot sitt slut. Snart helg=)
Lämnade en kaffebryggare och en vattenkokare som jag bara har ståendes i skåpet här hemma i skolan idag. Så nu kan vi ta lite fikapauser då och då=)
Var ute och körde i ca 1 timme idag. Mot slutet blev jag så trött att min hjärna inte fungerade som den skulle, jag försökte gena med växlarna vilket resulterade i fel växel, jag körde alldeles för fort på grusväg i skogen, jag höll på att köra ner i diket när jag fick möte på SMAL väg. Aaa.. Men annars så=) HAHAHA. Inte klokt ju. Tycker man borde vara hur bra som helst nu men så är det. Vissa dagar går bättre än andra och som idag-jag blev på sånt dåligt humör efter det för jag fick tillbaka den här stressen inför allt.

Tränade bort lite utav det förut, cykling 35 min, träning med hantlar 15 min, rump och mag övningar 20 min.

Nu blir det kvällsmat och tv.
Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0