Måndags morgon

Är helt dö idag. Ligger nog kvar sen igår för fy fan vad dåligt jag mådde. Cyklade till mamma igår och åt mat(frisk luft hjälpte), korv stroganoff med ris men så beställde syster pizza och då var jag super sugen på det och var tvungen att smaka lite =P Och efter det åt jag lite ostbågar som fanns hos dem.
Ny veckan,nya tag?!:)

Min älskling kom hem igår kväll med världens träningsvärk, stackarn! Dem har kört så hårt hela helgen så när han kom hem beställde han pizza och efter det tog han min sista öl som fanns i kylskåpet. Då mådde han kan jag säga. Nu ligger han och snarkarrrrrrrrrrrr. Har sovit dåligt pga hans snarkningar.

Ne dags att sätta fart. Äta o hitta kläder. Sen är det dags att rulla ner till skolan och matte jippiyey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0