Mysdag i Öret

Underbar dag!!
Vi var in på k-rauta och skulle titta på tapeter men fann inga vi gillade(och så var det rätt dyrt).. Vi kollar här hemma imorgon och då ska det köpas/beställas!!

På Marieberg köpte jag nya hälstrumpor samt ett linne och en liten söt boddy till Sandras tjej. :)
Hon köpte jätte mycket kläder och lite annat på babyproffset,dock ingen vagn än.
Jag och Mathias tog en lång fika på expresso house.

Köpte en vaxduk till utebordet istället för att köpa nytt bord.

Åt mat på Hellas vilket var helt underbart gott.
På vägen tillbaka svängde vi in till mamma i Nora på en kopp kaffe.

Väl hemma fick jag en glad nyhet, får tillbaka på skatten i år igen. :=) Det trodde jag inte.

Nu ska vi se Desperate här.
Imorgon jobbar jag 5-9. Min första dag, lagom med tiden=)

Har ni det bra?

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Låter som en bra dag! Jepp me mig är d bra! Hopppas d går bra på jobbet imorron!

2010-04-06 @ 21:17:20
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp det gick bra, iallafall bättre än första gången :P låg helt still faktiskt. Helt otroligt!

2010-04-06 @ 21:28:22
URL: http://eemmalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0