Inga ägg!=(

Nu blev jag arg när jag kom hem och såg i kylskåpet att där fanns ju för fasiken inga ägg. Eller jo.. Ett enda ägg.
Jag var helt hundra på att jag hade åtminstonde 2,3 ägg men ICKE. Nu kan jag ju inte baka sockerkakan. Jag orkar inte gå till butiken igen. Aa detta var riktigt tråkigt måste jag få säga, för jag ville suprisa Mathias med kakan(han älskar den) när han kommer hem i eftermiddag.
Han är i Örebro och spelar match.

Men jag köpte på mig frukt och grönt.. Apelsiner,äpplen,bananer,juice,broccoli,morötter,nötter, körsbärstomater mm. Ska göra en kycklinggryta med lök,paprika(champinjonerna var slut),broccoli och tomater,milda mat,creme fraiche(vitlök), till det tagiatelle. Tror det blir gott. :)

Nehe, tror jag ska sätta mig på cykeln och svettas ett tag. Efter allt gott man åt igår så behövs det!
Skulle verkligen behöva få in nya PEPPANDE låtar på mp3. Har bara gamla låtar, sånt jag la in när jag åkte som Aupair till Oslo för första gången. SKITMUSIK.

I veckan ska jag in till banken och se om dem kan hjälpa mig med det här pensionsbrevet ifrån Norge OCH jag ska även beställa klipptid!! Vill ha en snygg frilla juuuu. Köpte även hårfärg på butiken nu. Enda som fattas är lite nya kläder. Det jag beställde var ju till sommaren.

Nej, cykeln var det! Mår sådär. Har rethosta(hatar den) och ont i huvudet.

Trevlig Söndag

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad irriterande sånt där är, när man tror man har ingredienser hemma... Hatar sånt!

Hoppas hostan ger sig, inte skoj att vara sjuk!

2010-01-24 @ 16:48:03
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0