Mer bakning :)

Jag ligger utmattad här i soffan. Det har gått i ett idag. Kom hem, gjorde iordning en kycklingsallad jag ska ha till lunchen imorgon sedan gick jag och Mickan ut o gick promenad på 40 min. Det var riktigt uppfriskande.:)
Kom hem och började baka.
Chokladkakor med smält choklad på.







Bakade även daimkakor men dem blev inte så lyckade tyvär. Men ska smaka på en, kan ju vara så att dem smakar jäkligt gott...=P Hi hi.

Nu åkte Mathias på träning och direkt efter till jobbet så jag ska lyssna på musik och slappa men först en dusch!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du bakar å står i! Men jag förstår, för det är jäkligt kul, jag älskar det också! =) Nu var dte dock längesen jag bakade, har kommit in i nån sorts "laga mat-fas" istället jag.. =)

2010-01-21 @ 22:12:42
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0