Torsdag

                                             Helt underbart väder :)

Men jag har saker att göra idag, fixa matlåda då jag ska jobba kväll, ringa några samtal,få tag i studievägledaren och höra lite om den här undersköterskeutbildningen. Tänkte som så att den utbildningen ska vara på 3 terminer eller nåt sånt vilket är ingenting och eftersom man numera måste ha utbildning inom äldreomsorgen med så kanske man kunde gå den. Jag är ju så osäker på förskoleutbildningen jag sökt i höst.

Det är inte lätt och jag avundas dem som har fast jobb men å andra sidan får man skylla sig själv som sa upp sig från sitt dagis jobb i Oslo när man visste att det var dåligt med jobb.



Imorgon ska vi tjejer till Guldkringlan och fika:)

Idag fyller Jennifer 25 år. GRATTIS stumpan på din stora dag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inget alls om jobb för min del, tror inte det blir något. Dra iväg ett sms nån dag när dte passar dig och kom förbi på en fika på vår altan ;) Kramis

2010-06-17 @ 12:15:54
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jENNIFER

tack stumpan.=)))

2010-06-18 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0