Så var det Fredag igen

Jag rotade i kylskåp efter nånting i frukostväg men det är fan tomt.(vi ska handla idag). Det fick bli en torr knäckemacka och kaffe.

Natten på jobbet har väl inte varit toppen och när jag skulle traska hemåt halv 8 imorse så var det ju rena snöstormen. Jag försökte verkligen att gå med cykeln, men isbana och en tung ryggsäck på ryggen gick det inge vidare så jag var elak och ringde min karl som låg och sov.
MEN vi kom överens och han sa faktiskt att innan vi flyttade hit att han skulle ställa upp och skjutsa/hämta om det är skitväder. Så det så. Och ja, jag vet. jäkla körkort! Usch och blä, orkar verkligen inte med det och inte nu när jag pluggar heller. Ursäkt på ursäkt.

Idag/helgen händer det väl inget speciellt. Hade hoppats på få jobba men det ser mörkt ut så då får jag väl ta till böckerna istället.
Vad ska ni göra?
Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är så tråkigt när man märker att man inte har någon frukost hemma :p Tur att det fanns knäckebröd och kaffe iaf!

2011-02-05 @ 11:47:26
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0