Ännu en ny vecka

Godmorgon mina underbara läsare

Vädret är som vanligt toppen!
Anledningen till att jag klev upp nu är för att jag ska ringa ner till barnmorskan och se om hon kan klämma in ett litet möte med mig. Vill prata av mig lite. Det kan inte kan få upp på internet får man helt enkelt lov att fråga någon. Har den senaste veckan haft sånt o behag i magområdet, vid navelhöjd ca, det smärtar till på bägge sidor framför allt på vänster och det gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen, detta kommer i perioder och håller bara i sig i nån sekund. Jag tänker inte börja tro att bebisen trycker eller nåt sånt då jag vet att han är alldeles för liten för det men är det normalt att känna så? Jag är väl medveten om att det är sånna påfrestningar för magen men behöva ha ont då och då!?
Min arbetskamrat på jobbet igår sa att nu syns det att du är gravid men också för att jag vet att du är det. Precis, jag är fortfarande i det stadiet där folk undrar om jag är gravid eller om jag bara är tjock. Så himla irreterande. Kan inte dra in magen så folk som inte vet får väl undra och tro då.  Har knappt byxor som sitter bra längre förutom mjukisar. Men det är också för att min mage ofta blir uppsvälld.

Är så sugen på att köpa en angelsound och se om jag kan lyssna på bebis hjärta själv hemma men för det första är det inte jätte billigt och för det andra så blir man ju mer nojig om jag inte hör och mer nojig behöver jag då inte bli för jag tänker ju inte på annat än det där förbannade ultraljudet och på vad vi kommer att få se på skärmen. Men veckorna går fort och imorgon är det endast 3 veckor kvar dit och jag går nu in i vecka 16.

Idag åker Mathias och jag till Jennifer och Christer i Karlstad. :) Ska mysa,äta gott och bara vara.
Är hemma imorgon igen med förhoppningsvis lite kort. Just det, ladda kameran!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0