Tisdag

Shit shit vad trött jag är. Trots att det är sommar tycker jag det är en plåga att gå upp tidigt. Nu är inte jag en sån som sover hela förmiddagen annars men det är just det här med att gå upp på beställning liksom.

Idag har jag ett dödspass(kallar det så) för jag är helt slut efter dessa långdagar. 07.30-20-00.
Imorgon är jag ledig och då ska vi tjejer ses hos Maria :) KUL <3

Jisses vad många grattis kommentarer jag fått på fb. Kul. verkar som många är chockade att just vi ska ha?!
Kanske för att jag varit så bestämd hela tiden med att jag ska ha ett fast jobb osv.
Sitter här med en kopp kaffe och ett glas juice, mer får jag inte i mig just nu- morgon illamåendet satte igång igen.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Ja, det återstår och se vad det blir :) Spännande!

2011-07-05 @ 07:34:38
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag tror inte folk är ett dugg förvånade faktiskt,träffade en i fredags som var helt säker på att ni skulle få inom ett år;)men han visste kanske redan?=)HIHI

2011-07-05 @ 07:38:57
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0