Lite spontant sådär

Trevlig och ganska kort kväll blev det igår. Vi bestämde oss istället för bion att ta ett glas vin/öl med grabbgänget. När jag väl ska dricka så gör jag det med grabbar numera. Haha
Men kvällen blev lugn, ett par glas vin sen tog vi skotern hem till våran Bella som hade rivit till det, söndertuggna skor låg på golvet. Matte och Husse blev sura, bella hon protesterade när vi åkte alltså. När hon var mindre klarade hon av det lite bättre,fast då var vi iofs inte borta så många timmar. Mitt hjärta var i fin form igår......



Imorse vaknade jag tidigt pga att vi inte har persienner eller nånting i sovrummet, det var så ljust och varmt så jag var tvungen att gå upp. Men jag har inget emot det. Vädret är på topp. Mathias ska på fest även ikväll han. Avslutning med hockeylaget.- först match sen mat och fest. Kul

Jag ska vara hemma och ikväll ska jag snaska godis och glass:)

Ha det

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jättefina är ni<3

2011-03-20 @ 00:03:51
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0