Ännu mer kläder

Hej på er

Nu är det helg igen. Fort veckorna går. Jag är trött som vanligt. Har inte ork eller lust till någonting.
Har varit och handlat inför helgen. Mathias drog iväg till tjurskallen och köper massa kött för billig peng!
Ikväll blir det hemmagjord potatisgratäng, fläskfile,fetaostsallad och Mathias goooda beasås:) och så NÖTTER, mina älskade nötter. Som jag längtat efter att få smaska i mig chokladnötter.

Idag fick jag hem ett paket ifrån nelly(fan vad jag shoppar kläder nu) men oj så kul det är att få hem paket=) Känslan! I paketet låg ett par nya leggins samt en stickad lång tröja med puffärmar.


Nelly.com

Fullkomligt ÄLSKAR kläderna ifrån nelly! Synd att man måste ha snygg kropp för många av klänningarna...

Slänger med en bild på Bella också, gladis hunden <3


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Ja du är då en riktigt shoppoholick, haha! Men dom där legginsen såg allt riktigt läckra ut!

2011-05-06 @ 21:49:55
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0