Onsdag

Idag går jag alltså in i graviditetsmånad 8. Tänk att man är höggravid men jag känner mig absolut inte som det.
'
Tänkte mig lite lite miljöombyte idag och dra till Sandra och Elly. Är grymt sugen på att bygga pepparkakshus!
Plugga till provet får jag göra ikväll.
Vi satt igår i timmar och gick igenom dem olika kapitlen, fan vad svårt det ska vara,
speciellt när många symtom/behandlingar på sjukdomar går in i varandra och man har svårt att skilja dem åt.
Huvudvärk, hjärtklappning, ahh nej det tillhörde ju den sjukdomen eller sätta in läkemedelsbehandling till nåt helt annat. 
Detta ligger ju till grunden för hela utbildningen, som man kämpat med både uppgifter och praktiker så hänger det på detta.


Trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0