Torsdag

Vädret har återigen övergått till grått och riktigt tråkigt.  Man får ju ingen lust att göra nåt- energin är som bortblåst!
Jag älskar mornar, komma upp och sätta sig i soffan med en kopp kaffe och läsa bloggar mm..


Nu har jag fått vila ett par dagar, nu vill jag jobba igen!!!
Det är de som kan vara lite jobbigt att vara timvikarie, man vet liksom inte. Antingen kan det vara fullt upp eller ingenting.

Jag pluggade klart allt igår- till och med den sista kursens 2 frågor för resterande tillhör praktiken. Sikta in mig på provet nu då. Kan vara en smart ide.

Lillan tar spjärn med fötter,händer, ja allt hela tiden. Igår hade jag en tjock tröja och en tjock vinterjacka på mig och ändå kunde jag känna henne så väl hur hon knuffades. Härligt!

Frukost och en liten promenad iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0