1 dag ledig

FAAAAAAAN vad mina fötter värker! ajajajaj, klag klag.
Praktikhelgen är nu över och jag ska strax bädda ner mig i soffan hela kvällen och imorgon tar jag sovmorgon.
Imorgon går vi även in i V 28.






Bebis; Ca 38 cm lång och väger 1-1200 g.
Bebisen utvecklas och växer mycket snabbt nu.
Lungorna är så pass färdigutvecklade att det klarar av att andas luft men skulle ändå behöva hjälp med andningen.

Mamman; Nu går du in i graviditetens sista tredjedel som är en spännande men också påfrestande tid både psykiskt och fysiskt.
Det börjar verkligen kännas att man är gravid. Jag har inte alls samma ork som förut.
Men jag kämpar på med vardagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0