Söndag

Söndag och jag kan inte låta bli att känna mig smått deppig. Ledigheten är över- jag ska ut och jobba inatt men så sätter även praktiken igång och jag är såklart nervös för ett nytt ställe och sen vad jag kommer att klara av och inte klara av. Heltidspraktik i 3 veckor i ett sånt yrke är nog inte allt för bra för en gravid kropp även om man är van vid att hålla igång. Vi får se. Vill absolut inte ha någon särbehandling så men jag menar bara på att hur mycket jag än vill få den klar och försöka visa vem jag är så måste jag ta min kropp på allvar.

Idag ska jag måla ett till lager på min byrå, slänga i vinterjackor i tvätt,plugga och förhoppningsvis ta en promenad i det fina vädret.

Ni då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har precis kommi in från promenad och jogg :) vi passar på att städa nu medan Mollie sover :) sen får vi se, men ikväll blir det god mat och film :) man ska alltid lyssna på sin kropp!!! Kram

2011-10-16 @ 11:44:05
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0