So lovely

Hörrni!Vilken fin dag vi haft idag och tydligen ska hela helgen vara så. Bara älskar det!
Självklart har vi varit ute en hel del. Jag och skruttis gick upp tidigt imorse(för och vara oss)kl 8. Jag fick sova hela natten, jippi! Bäst att passa på innan Mathias börjar jobba. Jag ammade henne kl 10 på kvällen, sen gick jag och la mig, hon fick ersättning halv 2 på natten och sen kom Mathias in med henne 6 på morgonen då jag ammade henne igen. Numera tar det kanske 3-4 tim innan hon vaknar och är hungrig, INTE 2.. :P

Iallafall så tog vi en promenad till Sandra och Elly(40 min)halkit och jävligt...
Sen gick vi ytterligare en promenad med dem, sen in till dem och åt lunch,ut på altan med kaffe i solen=)



Kusinerna <3  Elly säger Oaaaa till Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0