=/

Sen igår kväll har jag haft sån här rethosta, det sticks i halsen. Jätte jobbigt då man vill hosta bort det hela tiden men det går inte. Kommer bara mer och mer.
Dessutom har jag en tendens att vakna med huvudvärk ofta. Why liksom. Ska man inte vara utvilad och känna sig pigg efter en natt med sömn?!
Jag vaknade halv 5 för att amma lillan men funderar nu på om jag helt enkelt skulle vara hemma idag. Vill absolut inte smitta dem äldre. Inte någon annan heller förstås men dem äldre är ju så sköra.

Jag känner mig inte pigg. Bara orkeslös!

Olivia har väl inte haft någon toppen natt då hennes mage har krånglat. Vad är normalt när det gäller bajsning med små bebisar? idag är det andra dagen som hon inte gjort nåt. Är så van att hon gör det efter varje måltid i princip.
(ursäkta inlägget om skit liksom)

FAN, skulle haft halstabletter.
Nä tar en kopp kaffe och väntar på att kl ska bli 7 så jag kan ringa bort till min handledare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske vore bra om du stannade hemma, svårt det där :( jag minns att Mollie hade en period då det gick 3 dagar mellan bajsningarna... Jaaa vi måste försöka ses snart tycker jag :) bara alla är friska i krya så :) krami

2012-03-14 @ 06:43:25
Postat av: Jessica

De brukar säga att barn som helammas bajsar i regel varje dag,

men får de ersättning så är det inge konstigt om det dröjer 2-3 dagar, men sen borde det komma något.



Ni märker ju på henne om hon har ont eller verkar störd av att det inte kommer.

Då är det bara att hjälpa henne på traven ;)

2012-03-15 @ 20:37:11
URL: http://www.frubark.blogspot.com
Postat av: Sandra

Lika väl som de bajsar varje dag är de inget konstigt om de blir en dag i veckan,tänkte på en sak du har skrivit förut att hon skriker och har ont i magen.och du äter mycke choklad de kan påverka;)

2012-03-16 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0