Så här är läget

Tror folk har fått fel uppfattning gällande det här om fest och fest.
Vi har varit "ute" ett par gånger, var för sig och några gånger tillsammans, Mathias har tagit NÅGRA ÖL på väldigt lång tid och jag har tagit ett enstaka glas vin förutom då pappan varit hemma med henne och jag varit på tjejfest. När vi har druckit tillsammans så har alltid en utav oss varit skärpt och tagit det jäkligt försiktigt. det folk(vissa) nu verkar tro är att vi festar och super och samtidigt har hand om en bebis. Men så är självklart inte fallet och ni som känner mig/oss vet det också. Därför valde jag nu att skaffa lösenord på min blogg för att folk som inte känner mig INTE ska läsa och skaffa sig dessa dumma förutfattningar. Jag är uppriktigt sagt väldigt besviken. Man vill väl kunna unna sig ett glas vin då och då och kunna "gå ut" till sina vänner och ta ett glas med dem fast man är mamma och pappa. Det gör inte oss till sämre föräldrar.
Men som sagt så tror folk att man verkligen festar till och sen ska amma en liten en. Så går det inte till och jag har även skrivit många gånger att jag ger ersättning. 50/50...

Det är bättre ni oroar er för dem NI känner så tar jag hand om min familj!

Kommentarer
Postat av: Carro

Synd att man ska behöva låsa bloggen för att kunna skriva om det man vill

2012-05-05 @ 18:19:53
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tycker inte ens du behöver förklara dig med ett sånt här inlägg! Det är ju bara avundsjuka männikskor som klagar, lider av! Alla gör ju vad som är bäst för sina barn. Puss

2012-05-05 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0