Lördag

Då räknar vi ner lite sakta,. 2,5 vecka kvar till värmen! jag börjar faktiskt bli små stressad. ÄR så nervös att jag ska glömma nånting viktigt till Olivia!!!

Jag känner mig inte redo att visas i bikini! fy vad jag ogillar min kropp- blä,.
Men med lite färg på den vita kroppen kanske det känns bättre.
 
 
Denna vecka har jag typ "bott" hos syster och varit en hjälpande hand nu när hon är själv men inte lätt när man har en unge som är mammaklängig just nu. Börjar tro hon fattar det här att jag är mamma, igår försvann jag till ett annat rum, då börjar hon skrika mammamamma och tittar hysteriskt runt sig.
Älskade unge som snart blir 10 månader. Ojojoj.
 
Igår kväll skulle vi ju ha en tapas kväll jag och Mathias, men vi glömde ta fram kycklingklubborna som skulle varit tinade innan ugn så det orkade vi ej vänta på så vi körde in en varsin ica pizza och kollade på snövit filmen! La mig gjorde jag halv 10 kvällstrött som jag är.
 
Idag kommer Mamma till Sandra för att vara kvar och hjälpa till lite, så min fundering är... orkar jag flänga inåt IGEN eller ta en hemma dag!? mmm så mycket som man flänger runt, att man inte går ner ett enda kilo va!
 
o igår helt plötsligt rann det droppar mjölk nedför tuttarna... herregud tänkte jag.. ärjag gravid?? men vet ju det kan finnas kvar men måste detbörja rinna till för det.
 
Mens klag var detta! tack o hej för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0